Crazy Heart
With too many years of hazy days and boozy nights, former country-music legend Bad Blake (Jeff Bridges) is reduced to playing dives and bowling alleys. In town for his latest gig, Blake meets Jean Craddock (Maggie Gyllenhaal), a sympathetic reporter who has come to do a story on him. He unexpectedly warms to her and a romance begins, then the singer finds himself at a crossroads that may threaten his last shot at happiness.