Crimes of the Future
In the not-too-distant future, humankind is adapting to its toxic environment via mutation or surgery. Saul Tenser (Viggo Mortensen) and his partner Caprice (Léa Seydoux) present his mutations as performance artists, while Timlin (Kristen Stewart), a government investigator, tracks their movements. Saul's notoriety incites a mysterious group to unveil the next phase of human evolution.