Critters 3
Leonardo DiCaprio takes on the flesh-eating alien fuzzballs when they return to try a whole new fare--city dwellers--in Critters III. Orphaned Critters run loose in the big city . . . rebellious, parentless aliens terrorizing a rundown urban apartment building with tricks learned from watching violent American television. Let round three begin in the battle for the planet--and for the hearts, brains, lungs and other human internal organs the voracious aliens savor so much.