Da Vinci Code Decoded
Dan Brown's 'The Da Vinci Code' was a literary phenomenon that enraged religious groups and infuriated critics. 'Da Vinci Code Decoded' is the definitive documentary on the theories behind the novel, from the real role of Mary Magdalene to the coded messages in Leonardo Da Vinci's paintings and the secrets of the Gnostic gospels.