Imagine That
Like many busy professionals, Evan Danielson (Eddie Murphy) is so focused on his career that quality time with his young daughter, Olivia (Yara Shahidi), has fallen by the wayside. When an important promotion is suddenly within reach, stressed-out Evan starts to fall apart while trying to fend off his company rival (Thomas Haden Church). But when little Olivia introduces him to the inhabitants of her imaginary land, Evan rediscovers his inner child and finds the answers to all his problems.