The Swan Princess: A Fairytale Is Born
Travel back to the beginning of a 20-year Swan Princess journey to see how it all began! Before becoming queen, Uberta lived a humble life with her husband Maximillian when she is suddenly thrust into royalty. Through triumph and tragedy, she learns the lessons needed to become a beloved Queen, all while raising the next generation of rulers. When it's time for Uberta to pass the royal scepter to Odette and Derek, rival Queen Wixom has plans of her own to ruin the kingdom's greatest coronation.