Dealer
Dan, a Parisian small-time drug dealer, is dreaming to take his daughter and move to Australia to become a pastry chef. When his best client offers him a onetime only, big cocaine deal during Fashion Week, he goes against his better judgment and accepts the offer. What starts as a simple score becomes a struggle for Dan to keep his ex-wife and daughter alive.