Deliver Us From Evil
In Thailand, a shocking kidnapping takes place. In-nam (HWANG Jung Min), a contract killer who most recently completed his final contract, finds out that the missing child may be his next of kin. He takes off to Thailand immediately to investigate and enlists Yui (PARK Jeong Min) for help and together they race against time to find the kidnapped child. Meanwhile, Ray (LEE Jung Jae) finds out that his blood brother has been killed by In-nam and goes after him, leaving a large number of bodies in his quest to seek his revenge.