Deliver Us From Evil
As a veteran member of a South Bronx precinct, NYPD Sgt. Ralph Sarchie (Eric Bana) has seen more than his share of dark and horrifying events -- so many that they have begun to poison his soul. Sarchie further finds his beliefs and understanding pushed to the limit when he and his partner investigate a particularly bizarre incident. He forms an alliance with a renegade priest (Edgar Ramírez), who tries to convince Sarchie that real evil -- and demons -- do exist.