Cemetery Man
Something is causing the dead to rise from their graves as flesh-eating zombies, and cemetery custodian Francesco Dellamorte grows tired of killing them all for the second time. However, the town politicians won't listen to him, so Francesco is on his own. One day, he falls for a beautiful woman whose husband has recently died -- but their affair is tragically interrupted by zombies, sending Francesco into a tailspin of madness and woe.