Denial
When university professor Deborah E. Lipstadt includes World War II historian David Irving in a book about Holocaust deniers, Irving accuses her of libel and sparks a legal battle for historical truth. With the burden of proof placed on the accused, Lipstadt and her legal team fight to prove the essential truth that the Holocaust occurred. Based on the book "History on Trial: My Day in Court with a Holocaust Denier."