Queen of Spades
According to legend, an ominous entity known as the Queen of Spades can be summoned by performing an ancient ritual. Those brave enough draw a door and a staircase on a mirror, in darkness, and say her name three times. What happens next must be experienced to be believed. Four teenagers decide to summon the Queen of Spades as a joke. But they could never imagine the horrors this innocent prank has condemned them and their loved ones to. The evil entity won’t stop until she gets their souls.