Desire Pie
Een man verschijnt in de slaapkamer van een vrouw en als ze elkaar omhelzen, transformeren hun lichamen met extra lippen en tongen om het plezier te verhogen. Hun vormen, perspectieven en omgeving blijven vloeiend veranderen terwijl ze beginnen aan een hallucinerende, kosmische reis van verlangen.