Destination Wedding
Destination Wedding reunites two of Hollywood's most adored stars, Keanu Reeves and Winona Ryder, as the socially awkward Frank and Lindsay. When they meet on their way to a destination wedding, they soon discover they have a lot in common: they both hate the bride, the groom, the wedding, themselves, and most especially each other.