Diane
For Diane, everyone else comes first. Generous but with little patience for self-pity, she spends her days checking in on sick friends, volunteering at her local soup kitchen, and trying valiantly to save her troubled, drug-addicted adult son from himself. But beneath her relentless routine of self-sacrifice, Diane is fighting a desperate internal battle, haunted by past mistakes which threaten to tear her increasingly chaotic world apart.