Dissidence
Tweelingklimmers Ravianto en Raviandi Ramadhan groeien vanuit Jakarta door naar het wereldtoneel, terwijl ze beperkte middelen en systemische barrières overwinnen. Dissidence volgt hun reis naar een legendarische route in Frankrijk en weerspiegelt hun veerkracht, ambitie en onverbrekelijke broederschap.