Doc Hollywood
Cocky young doctor Ben Stone (Michael J. Fox) is off on a road trip to California in pursuit of a relaxed and high-paying career as a plastic surgeon to the rich and famous. But before he can pass the Mississippi River, he crashes his car on a small-town judge's property in South Carolina and incurs a community service fine, to be served out at the local hospital assisting the aged town doctor, Dr. Hogue (Barnard Hughes). Ben is soon tempted to stay by a pretty ambulance driver (Julie Warner).