Doctor, Beware
Dr. Pietro Vignali has run into deep debt by his girlfriend and takes a job as an orphanage inspector to pay his bills. During his inspections, he meets and becomes engaged to the daughter of a mattress tycoon while avoiding an orphan's advances.