Non-Fiction
Alain is in his 40s and runs a famous publishing house which publishes novels by his friend Léonard, a bohemian writer. Alain's wife, Selena, is the star of a popular TV series and Léonard's companion, Valérie, is the devoted assistant of a political figure. Although they are longtime friends, Alain is about to turn down Léonard's new manuscript, complicating the relationship between the two couples.