Down and Dangerous
Always one step ahead of the Feds, Paul Boxer is the most inventive and principled smuggler in the trade, and has never needed to carry a gun. When violent mid-level traffickers coerce him into designing a foolproof plan to bring ten kilos of cocaine across the México border, he maneuvers to rid himself of their hold over him once and for all. However, when a sharp and beautiful woman from his past enlists his help to escape this rival outfit, Paul must confront the man that is hunting him down, and choose between his livelihood as a drug runner and his integrity as a man.