Dragon Ball Z: Broly - The Legendary Super Saiyan
A mysterious messenger delivers horrific news: a vicious Super Saiyan is rampaging through space, and he will not stop until the galaxy is left smoldering. Goku and Vegeta rush to confront the menace - but the true danger is much closer than they think. Broly is a force of unspeakable malice, with powers that rage beyond control - and he has the Z fighters in his sights. Now, a race to save the universe turns into a test of survival for Earth's mightiest warriors. Prepare for the most intense Saiyan battle ever known - a clash for the ages rooted in the pains of a secret past.