Dream House
Publisher Will Atenton (Daniel Craig) quits a lucrative job in New York to relocate his wife, Libby (Rachel Weisz), and their daughters to a quaint town in New England. As they settle into their home, however, the Atentons discover that a woman and her children were murdered there, and the surviving husband is the town's prime suspect. With help from a neighbor (Naomi Watts) who was close to the murdered family, Will pieces together a horrifying chain of events.