The Thicket
When fierce bounty hunter Reginald Jones (Peter Dinklage) is recruited by a desperate man to track down a ruthless killer known only as Cutthroat Bill (Juliette Lewis), he rallies a band of unlikely heroes including a grave-digging ex-slave and a street-smart woman-for-hire. Together they embark on a perilous quest to track down Cutthroat Bill that leads them into the deadly “no-man’s-land” know as… The Thicket.