Earl Bond
Wanneer de Britannica Intelligence Service steragent Graaf Bond 007 verliest, valt de hoop op de meest onverwachte plek: zijn tweelingbroer Chuito. Nu moet Chuito, als Graaf Bond 007 en Pico, een missie van epische proporties infiltreren. Het doelwit: Chichón Li, een raadselachtige en machtige Aziatische magnaat, is de sinistere "Missie Hunger Within" gestart.