Elis & Tom
In 1974 Los Angeles, Brazilian singer Elis Regina and Tom Jobim, the father of bossa nova, meet to record what would become one of the most iconic albums in the history of Brazilian music. Through rare and unseen images, the conflict and joy of this moment is revealed.