Emily
EMILY imagines Emily Brontë’s own Gothic story that inspired her seminal novel, "Wuthering Heights." Haunted by the death of her mother, Emily struggles within the confines of her family life and yearns for artistic and personal freedom, and so begins a journey to channel her creative potential into one of the greatest novels of all time.