Empire Waist
Lenore Miller is a plus size, insecure teen whose talent for fashion is discovered by her confident, plus-sized classmate, forcing her into the spotlight and into the path of both bullies and new friends. But her image-conscious mother's fears and Lenore's own deep self-loathing prevent her from wearing her own designs. Will Lenore ever feel the self-love she inspires in others?