Ephemeral
Filmmaker Alastair Lee legt de geest van Schotse winterklimmen vast in zijn nieuwste project. Door klimmers Guy Robertson en Greg Boswell te volgen in het uitdagende seizoen 2021/22, toont de film hun zoektocht naar nieuwe winterlijnen op iconische locaties. Interviews met experts bieden context en verrijken het verhaal met ongekende productiewaarde.