Escobank
Avi Haddad, Miami’s Prince of Crime, leads his crew to Colombia to find Escobar’s buried fortune. Haunted by past seekers' fates, tensions rise. Avi’s lawyer, Sandy, joins after a murder—but her secrets may be deadlier than the jungle itself.