Estrella Morente - Casacueva y Escenario
Estrella Morente performs tangos, seguiriyas, coplas and soleás, accompanied on guitar by Juan and Pepe Habichuela; sharing the stage with Isabel la Golondrina, a veteran Granada-born cantaora.