Fair Haven
After a long stint in gay conversion therapy, James, a young piano prodigy, returns home to his family farm and his emotionally-distant father, Richard. After Richard pressures James to give up his music career and take over the farm, James agrees as a way to make up for his past. Soon, however, James finds himself face-to-face with a former lover, Charlie, who wants to help him turn away from his new beliefs and family expectations and follow his dreams of studying music.