Fantastic Four
Scientist Reed Richards (Ioan Gruffudd) persuades his arrogant former classmate, Victor von Doom (Julian McMahon), to fund his experiments with cosmic energy. On von Doom's space station, the crew -- including astronaut Ben Grimm (Michael Chiklis), researcher Sue Storm (Jessica Alba) and pilot Johnny Storm (Chris Evans) -- are exposed to a mysterious cosmic storm that bestows superpowers upon them. As they cope with their transformations, von Doom vows his revenge.