Farinelli: Il Castrato
Carlo (Stefano Dionisi) and Riccardo Broschi (Enrico Lo Verso) are a brother act: Ricardo is a composer who writes the music and Carlo a castrato who sings it beautifully. But Carlo is clearly the more talented of the two, and soon becomes wildly famous -- first in Italy and then throughout Europe -- as the legendary castrato Farinelli. Riccardo takes to managing his celebrity sibling, but, when the composer Handel (Jeroen Krabbé) begins working with Farinelli, Riccardo's resentment surfaces.