The Fast and the Furious: Tokyo Drift
From the makers of The Fast and the Furious and 2 Fast 2 Furious comes the highest-octane installment of the hit movie franchise built for speed! When convicted street racer Sean Boswell (Lucas Black) tries to start a new life on the other side of the world, his obsession with racing sets him on a collision course with the Japanese underworld. To survive, he will have to master drifting - a new style of racing where tricked-out cars slide through hairpin turns, defying gravity and death for the ultimate road rush. With more mind-blowing stunts and heart-pounding racing sequences than ever, The Fast and the Furious: Tokyo Drift puts you in the driver's seat.