Tooth Fairy
Rough-and-tumble hockey player Derek Thompson (Dwayne Johnson) is a terror on the ice, earning the nickname "Tooth Fairy" by separating opposing players from their choppers. When Derek dashes the dreams of a young fan, he is quickly sentenced to serve time as a real tooth fairy, complete with wings and magic wand. Though he can't "handle the tooth" at first, Derek's new job helps him to slowly rediscover the dreams that he gave up long ago.