Firestorm
A crew of seasoned criminals led by the notorious Nam, armed with high-powered weapons, pulls off another smooth and violent armoured car heist in broad daylight in a crowded street. Whoever tries to get in their way is shown no mercy, and the police force is humiliated. Hardboiled senior police inspector Lui, hot on the trail of Nam and his crew, is determined to put an end to the madness that is causing the deaths of innocent people.