Dear David
Shortly after comic artist Adam (Augustus Prew) responds to Internet trolls, he begins experiencing sleep paralysis — while an empty rocking chair moves in the corner of his apartment. As he chronicles increasingly malevolent occurrences in a series of tweets, Adam begins to believe he is being haunted by the ghost of a dead child named David. Encouraged by his boss to continue the "Dear David" thread, Adam starts to lose his grip on what is online…and what is real. Based on the viral Twitter thread by BuzzFeed comic artist Adam Ellis.