Frank Miller: American Genius
A raw, intimate portrait of Frank Miller, the visionary who redefined comics with Daredevil, The Dark Knight Returns, and Sin City. From meteoric rise to near self-destruction, the film charts his life, legacy, and hard-won comeback as a true icon.