Giant Little Ones
Franky Winter and Ballas Kohl have been best friends since childhood. They are high school royalty: handsome, stars of the swim team, and popular with girls. They live a perfect teenage life - until the night of Franky's epic 17th birthday party when Franky and Ballas are involved in an unexpected incident that changes their lives forever.