FRIENDS WITH BENEFITS
Jamie is a New York-based executive recruiter who entices Dylan, an art director from Los Angeles, to take a job at the New York office of GQ magazine. Feeling jaded by a number of broken romances, Dylan and Jamie decide that they are ready to quit looking for true love and focus on having fun. However, complications unfold when the two best pals add sex to their relationship.