Future Nature door Element Skateboards
Met trots presenteert Element FUTURE NATURE, een visuele ontdekkingsreis van skateboarders in hun natuurlijke omgeving. Over de hele wereld leven er twee soorten samen. Zij zijn de Amateurus en Professionalli, beter bekend als amateur en professioneel skateboarders. FUTURE NATURE richt zich op de Amateurus, legt het extravagante gedrag van Nick Garcia, Julian Davidson, Evan Smith, en Boo Johnson vast, en introduceert de onbekende Madars Apse, Trent McClung, Nassim Guammaz, en meer.