Gerry Lopez: The More Things Change
Toen Gerry Lopez in 1974 voor het eerst in Uluwatu surfte, was de legendarische Balinese golf magisch, leeg en ongerept. Veertig jaar later keerde Gerry terug en trof een druk, ontwikkeld en diep veranderd Uluwatu aan. Na een week surfen en yoga vond Gerry echter opnieuw de blijvende geest van deze plek. Ter ondersteuning van Project Clean Uluwatu.