Gigli
Gigli is ordered to kidnap the psychologically challenged younger brother of a powerful federal prosecutor. When plans go awry, Gigli's boss sends in Ricki, a gorgeous free-spirited female gangster who has her own set of orders to assist with the kidnapping. But Gigli begins falling for the decidedly unavailable Ricki, which could be a hazard to his occupation.