Golden Gate
New FBI recruit Kevin Walker (Matt Dillon) is tasked with finding communists within San Francisco's Chinatown. When Kevin comes up empty-handed, he is forced to produce results, leading to his indictment of Chen Jung Song (Tzi Ma), an innocent Chinese worker. This results in tragedy, and the guilt-ridden Kevin feels compelled to look out for Song's beautiful daughter, Marilyn (Joan Chen). Though Kevin and Marilyn fall for each other, his past deception still hangs over his head.