GoldenEra
GoldenEye redefined the gaming industry - and its impact on game design and philosophy is still felt to this day. For the first time, the story of how such a groundbreaking title was made by a tiny, untested team, and unleashed on an unsuspecting public, is revealed in a creation story like no other.