Good Boy
Luna is an unwitting first-time dogsitter who finds herself in the home of a puppy-obsessed couple. As the night goes on, Luna tries to discipline an attention-thirsty pooch and quickly discovers that the dog is by no means a “good boy.” It is actually a methodical killing machine with a thirst for human blood. From the curious mind of an exciting young writer/director, whose earlier shorts debuted at the SXSW Festival, this comedy-horror short film is high-energy, unpredictable, and wildly entertaining.