Grown Ups
The death of their childhood basketball coach leads to a reunion for some old friends (Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock), who gather at the site of a championship celebration years earlier. Picking up where they left off, the buddies -- with wives and children in tow -- discover why age does not, necessarily, equal maturity.