Guilt By Association
Though completely innocent, single mother Susan Walker (Mercedes Ruehl) finds herself convicted as a co-conspirator of her drug-dealing boyfriend. Now, sentenced to 20-years in prison, Susan struggles to appeal her sentence and keep her family together.