Hands of Stone
At age 72, legendary trainer Ray Arcel (Robert De Niro) comes out of retirement to coach world-class Panamanian boxer Roberto Durán (Edgar Ramírez). Arcel becomes a mentor to the ferocious fighter, convincing him that winning ultimately comes down to strategy. After scoring knockout after knockout, Duran prepares for a bout against Sugar Ray Leonard, the undefeated lightweight champion. Five months later, on Nov. 25, 1980, the two titans meet for an infamous rematch that makes boxing history.