Happy Death Day 2U
It’s déjà vu all over again for Tree Gelbman, the snarky sorority sister who solved her own murder by repeatedly reliving her death. When the masked campus killer mysteriously returns to terrorize new targets, Tree cycles through another time loop of clever chills and suspense in HAPPY DEATH DAY 2U, the inventive follow-up to Blumhouse’s hit thriller HAPPY DEATH DAY.